.

 

به گل گفتم عشق چیست؟ گفت از من خوشبوتر

 به پروانه گفتم عشق چیست؟ گفت از من زیبا تر

 به شمع گفتم عشق چیست؟ گفت از من سوزنده تر

به عشق گفتم آخر تو چیستی؟ گفت نگاهی بیش نیستم ...زبان درازیبوسه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : fatemeh
درباره سایت
تصویر وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو سایت
امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 30067
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



ابزار وبلاگ

20Temp |سی سی طرحابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت