.

 

 

ببین چه خوش هیکله 

 

 

اسمشم "لی مین هو"

 

 

چشمش نکنین هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا



 

[ شنبه 24 خرداد 1393 ] [ 03:01 ب.ظ ] [ kousar joon ]

[ نظرات(51) ]

 

 

تو با هر سیب کرم خورده ای وسوسه می شوی......

 

بروووووووووو.........

 

تو از بهشت قلب من رانده شده ای؛

 

در بهشت ماندن لایق هرکس نیست.....



 

[ چهارشنبه 14 خرداد 1393 ] [ 01:04 ب.ظ ] [ kousar joon ]

[ نظرات(181) ]

 

 

من را ببین!!!!!!!!!!!!!!!!

 

همچنان ایستاده ام؛

 

ان دختری که فکر می کردی "می شکند"بی تو.....

 

هههههههههه.....

 

چه خیالات خااامی!!!!

 

اما اکنون ببین "می شکند"امثالی مثل تورا......

 

 

 



 

[ یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ] [ 08:22 ب.ظ ] [ kousar joon ]

[ نظرات(296) ]

 

 

مهم نیست نوشته های درهم و برهم مرا بخوانی یا نه!!!!

من برای دل خسته ام می نویسم؛

می خواهی بخوان....

می خواهی نخوان....

فقط خواهش می کنم!!!!

اگر خواندی....

عاشقانه هایم را تقدیم به او نکن،

من این هارا برای تو سروده ام نه برای او:(

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : fatemeh
درباره سایت
تصویر وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو سایت
امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 177
بازدید کل : 30244
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



ابزار وبلاگ

20Temp |سی سی طرحابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت